گروه فرهنگی تبلیغی " به رنگ خدا "

گروه فرهنگی تبلیغی " به رنگ خدا" توسط جمعی از طلاب شهرستان گرگان با هدف گفتمان سازی تمدن نوین اسلامی در سطح عموم جامعه تاسیس شده است.

گروه فرهنگی تبلیغی " به رنگ خدا "

گروه فرهنگی تبلیغی " به رنگ خدا" توسط جمعی از طلاب شهرستان گرگان با هدف گفتمان سازی تمدن نوین اسلامی در سطح عموم جامعه تاسیس شده است.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

امام خامنه ای حفظه الله: مسئولیت ایجاد تمدن نوین اسلامی بر دوش همه است.

در صفحه 40 جزوه نقطه آغاز یک بحث می خوانیم:

" چند سال پیش از این در خبرها بود که در بعضی از کشورهای بزرگ اروپائی تصمیم گرفته شد که با فیلمهای آمریکائی مقابله شود. آنها مسلمان نیستند، اما آنها هم احساس خطر می کردند؛ آنها هم احساس تهاجم می کردند. نسبت به کشورهای اسلامی البته بیشتر، و در مورد کشور انقلابی ما هم به طور ویژه؛ نگاه می کنند، خصوصیات را می سنجند، وضعیت را می سنجند، فیلم را بر اساس آن می سازند، خبر را بر اساس آن تنظیم می کنند، رسانه را بر اساس آن شکل می دهند و می فرستند فضا. باید به اینها توجه داشت. سلیقه‌سازی می کنند، فرهنگ‌سازی می کنند؛ بعد از آنکه سلیقه‌ها را عوض کردند، ذائقه‌ها را عوض کردند، آن وقت اگر احتیاج به زر و زور بود، دلارها را وارد می کند، نیروهای نظامی و ژنرالها را وارد می کنند. این، شیوه‌ی حرکت غربی‌هاست؛ باید مراقب بود. باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامىِ نوین بر دوش آنهاست؛ و یکی از حدود و ثغور این کار، مواجهه‌ی با تمدن غرب است، به صورتی که تقلید از آن انجام نگیرد."

***************

کانال ما در پیام رسان پرسرعت و ایرانی سروش

@sebqatallah

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">