گروه فرهنگی تبلیغی " به رنگ خدا "

گروه فرهنگی تبلیغی " به رنگ خدا" توسط جمعی از طلاب شهرستان گرگان با هدف گفتمان سازی تمدن نوین اسلامی در سطح عموم جامعه تاسیس شده است.

گروه فرهنگی تبلیغی " به رنگ خدا "

گروه فرهنگی تبلیغی " به رنگ خدا" توسط جمعی از طلاب شهرستان گرگان با هدف گفتمان سازی تمدن نوین اسلامی در سطح عموم جامعه تاسیس شده است.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

مکرر از حضرت آقا در خصوص حرکت نظام اسلامی به سمت تمدن نوین اسلامی، شنیده ایم.پیچ تاریخی، تمدن اسلامی، تمدن نوین اسلامی، تمدن بین المللی اسلامی، بیداری اسلامی، سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی و... همه برایمان آشناست. اما چه اندازه این واژ ها و عبارات را عمیق تر مورد بررسی قرار داده ایم!؟ چه اندازه  در شناخت ابعاد نظری و عملی سیره رهبری عزیز سعی و تلاش نموده ایم!؟ خط فکری رهبری چه سیری را دنبال می کند!؟  شاید لازم باشد در ابتدا این نکته بیان شود که این بیانات ارزشمند مختص به سالهای اخیر نبوده و مربوط به اوایل انقلاب و حتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی است؛ و همه بیانات امام خامنه ای که ثبت و ضبط است موید این ادعاست.

رهبر انقلاب می فرمایند:

امروز تاریخ جهان و بشریت بر سر یک پیچ بزرگ تاریخی است. این پیچ تاریخی عبارت است از تحول از سیطره‌ی دیکتاتوری‌ بین‌المللی صهیونیستی به آزادی ملت‌ها و حاکمیت ارزش‌های معنوی و الهی و تبدیل اوضاع جهان به یک شکل و هندسه‌ی جدید[1].

ایفای نقش مؤثر ایران در این پیچ تاریخی نیز تا حد زیادی به انجام وظیفه‌ی مسئولان، دانشگاهیان و حوزویان وابسته است[2]. اگر مردم ایران در مقطع کنونی در برابر فشارهای وارده از سوی غرب، ایستادگی و مقاومت به خرج دهند، ملت ایران پیروز خواهد شد و آن‌وقت، مسیر تاریخ عوض خواهد شد و زمینه‌ی ظهور ولیّ ‌امر و ولیّ‌ عصر أرواحنا‌له ‌الفداءآماده خواهد شد[3].



[1] - بیانات در دیدار اساتید دانشگاه‌ها 22/05/91؛

     بیانات در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی 10/11/91

[2] - بیانات در دیدار اساتید دانشگاه‌ها 22/05/91

[3] - بیانات در دیدار مردم قم 19/10/91

با عنایت به اهمیت این مسئله گروه فرهنگی تبلیغی به رنگ خدا اقدام به تهیه جزوه ای از بیانات رهبر معظم انقلاب در سفر به خراسان شمالی با عنوان "نقطه آغاز یک بحث" نموده است که فایل pdf آن برای دانلود علاقه مندان در همین پست قرار داده می شود.

به ادامه مطلب بروید

این جزوه که 44 صفحه دارد در اندازه A5 و آماده چاپ می باشد.

لازم به ذکر است که این جزوه از هفته سوم آبان تا 1 دی 95 به مباحثه گذاشته می شود.

طلاب و دانشجویانی که علاقه مند به شرکت در مباحثه و مسابقات هفتگی هستند گروهی چند نفره را در محل تحصیل خود تشکیل داده و ضمن ثبت نام و دانلود جزوه اقدام به مباحثه نمایند. بدیهی است که تصاویر مباحثه خود را باید به پست الکترونیک گروه به رنگ خدا ارسال نمایند.

این برنامه دارای سطح شهرستان و یا استانی نیست و صرفاً مختص به آقایان نیز نمی باشد. بنابر این در هر جای ایران اسلامی که حضور دارید ثبت نام و اقدام به مباحثه نمائید.

روش ثبت نام: ارسال متن ( گفتمان ولایت. نام و نام خانوادگی. نام استان. نام حوزه علمیه یا دانشگاه) به شماره همراه 09353629379.

این مباحثه در مدرسه علمیه سفیران هدایت گرگان در روزهای یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می گردد و مسابقه هفتگی آن روزهای دوشنبه از طریق همین وبلاگ انجام میشود و به برنده و شارژ سیمکارت هدیه داده می شود.

از طلاب و دانشجویان (برادران) گرگانی برای انجام مباحثه دعوت می شود به مدرسه علمیه سفیران هدایت گرگان تشریف بیاورند.

آخرین مهلت ثبت نام تا 15 آبان 95


جلد جزوه
عنوان: جلد جزوه
حجم: 257 کیلوبایت

دانلود جزوه نقطه آغاز یک بحث
عنوان: جزوه نقطه آغاز یک بحث
حجم: 1.15 مگابایت

نظرات (۱)

جزوه عالیه
دمت گرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">