گروه فرهنگی تبلیغی " به رنگ خدا "

گروه فرهنگی تبلیغی " به رنگ خدا" توسط جمعی از طلاب شهرستان گرگان با هدف گفتمان سازی تمدن نوین اسلامی در سطح عموم جامعه تاسیس شده است.

گروه فرهنگی تبلیغی " به رنگ خدا "

گروه فرهنگی تبلیغی " به رنگ خدا" توسط جمعی از طلاب شهرستان گرگان با هدف گفتمان سازی تمدن نوین اسلامی در سطح عموم جامعه تاسیس شده است.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

بسم الله الرحمن الرحیم
سالها قبل بود، حدودا اواخر دوران دبیرستان و یا اوایل خدمت مقدس سربازیم بود که صفحه ای از قرآن مجید رو اتفاقی گشودم. آیه 138 سوره مبارکه بقره برام خاص و جدید بود.
" صِبْغَةَ اللَّهِ وَمَنْ أَحْسَنُ مِنَ اللَّهِ صِبْغَةً وَنَحْنُ لَهُ عَابِدُونَ " رنگ خدا!؟ بالاتر از رنگ خدا هم رنگی نیست و جالب اینجاست که همه رو تشویق و ترغیب به گرفتن رنگ خدایی می کنه. درترجمه استاد انصاریان حفظه الله اومده که این رنگ منظور "اسلام" است. با این حساب باید اسلام رو بگیریم و تسلیم شویم. و باید تمدن اسلامی رو بسازیم. تا عدل بیاد. قسط بیاد. نفی ظلم و استکبار بیاد. صفا و محبت و رونق کسب و کار بیاد و در کل زندگی اسلام به عنوان مدیر جامعه جاری و ساری باشه. اونوقت رنگ خدایی گرفتیم.
از همون موقع ها اسم بلوتوثم رو " به رنگ خدا " قرار دادم و با توجه به اینکه برای خیلی ها سوال پیش می اومد که یعنی چی؟ شاهد مثال قرآن رو می آوردم و جلب توجه می شد براشون.
اما ایده تشکیل گروه برمیگرده به سال اول طلبگیم که با نظرات مقام معظم رهبری حفظه الله در خصوص کار تشکیلاتی آشنا شدم و البته بیاناتی که ایشان از زندگی ائمه و کار تشکیلاتی معصومین علیهم السلام داشتند. اون موقع بود که به فکر راه اندازی گروه بودم و همین نام "به رنگ خدا" رو هم انتخاب کردم.
امیدوارم بتونیم با هدف اصلی که برای خودمون انتخاب کردیم، به گفتمان سازی مبحث دقیق و قطعی تمدن اسلامی بپردازیم. و این مسئله اساسی رو به متن جامعه بیاریم و مردم هدف را بشناسند و به تعبیر رهبر انقلاب مردم چنانچه بدانند هدف چیست و برای چه انقلاب شده است، با شوق بیشتری فعالیت خواهند کرد( نقل به مضمون).
البته این نکته رو هم بگم که این مسئله تمدن اسلامی یکی از ابهامات بنده تو بیانات رهبری عزیز بود اما پیگیر نبودم، که به خواست خداوند حکیم با بنیاد علمی فرهنگی حیات آشنا شدم و در دوره منادیان حکمت با موضوع غرب شناسی و گامهای تمدن اسلامی شرکت کردم. اینجا دیگه برام دغدغه شد و رفتم دنبال مباحثی از این قبیل.
تماس با گروه

برای ارتباط با مدیر گروه از طریق شماره همراه 09353629379 جهت ارسال پیامک می توانید استفاده نمائید.( با کمال احترام به تماس های صوتی پاسخی داده نمی شود). 

آدرس کانال به رنگ خدا در پیام رسان پرسرعت سروش:  http://sapp.ir/sebqatallah   یا به عبارتی sebqatallah@

آدرس پست الکترونیک گروه: sebqatallah@chmail.ir

آدرس پروفایل گروه در سایت کلوب: http://www.cloob.com/name/sebqatallah

آدرس گروه در سرویس اشتراک عکس لـــنــزور: http://www.lenzor.com/sebqatallah

همچنین از طریق فرم زیر می توانید با ما در ارتباط باشید.

با تشکر-مدیر گروه

لوگو