گروه فرهنگی تبلیغی " به رنگ خدا "

گروه فرهنگی تبلیغی " به رنگ خدا" توسط جمعی از طلاب شهرستان گرگان با هدف گفتمان سازی تمدن نوین اسلامی در سطح عموم جامعه تاسیس شده است.

گروه فرهنگی تبلیغی " به رنگ خدا "

گروه فرهنگی تبلیغی " به رنگ خدا" توسط جمعی از طلاب شهرستان گرگان با هدف گفتمان سازی تمدن نوین اسلامی در سطح عموم جامعه تاسیس شده است.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۱۲ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

پس از مشخص شدن برنده اولین مسابقه گفتمان ولایت، هدیه ایشان پرداخت گردید.

نام برنده: جناب آقای مهدی حکیمیان از شهرستان یزد

شماره همراه: 076****0921

شارژ درخواستی: رایتل

مبلغ شارژ هدیه: 5000 تومان

هدیه ویژه: 40 قدم به نیابت از آقای حکیمیان در پیاده روی اربعین توسط یکی از اعضای گروه فرهنگی تبلیغی به رنگ خدا گرگان

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۵ ، ۱۵:۰۸
به رنگ خدا
جمعه, ۲۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۴۳ ب.ظ

پیام رسان پرسرعت و متفاوت ایرانی "سروش"

کابران محترم سلام

با عنایت به اینکه مدیر وب سایت و بعضی دیگر از اعضای گروه فرهنگی تبلیغی به رنگ خدا گرگان به سفر عشق، اربعین، می روند؛ از بروز رسانی وب سایت معذوریم اما می توانید با ما از طریق پیام رسان سروش در ارتباط باشید. ما نیز سعی خواهیم کرد تصاویری از زائران با صفای امام حسین علیه السلام برایتان ارسال نمائیم.

دانلود نرم افزار اندرویدی سروش

آدرس کانال ما در سروش:  http://sapp.ir/sebqatallah

با ما در ارتباط باشید 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۵ ، ۲۰:۴۳
به رنگ خدا

برای ارتباط با مدیر گروه از طریق شماره همراه 09353629379 جهت ارسال پیامک می توانید استفاده نمائید.( با کمال احترام به تماس های صوتی پاسخی داده نمی شود). 

آدرس کانال به رنگ خدا در پیام رسان پرسرعت سروش:  http://sapp.ir/sebqatallah

آدرس پست الکترونیک گروه: sebqatallah@chmail.ir

آدرس پروفایل گروه در سایت کلوب: http://www.cloob.com/name/sebqatallah


................

جهت عضویت در کانال سروشی به رنگ خدا شماره تماس فوق الذکر را در گوشی خود ذخیره نمائید؛ پس از جست و جوی نام کانال به راحتی عضو خانواده پر سرعت سروش ایرانی شوید. اعضای کانال تا کنون بیش از 50 نفر می باشد.

ضمنا با شرکت در مسابقه کتابخوانی و ارسال پیامک به شماره فوق الذکر مدیر گروه، شما را عضو گروه می نماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۵ ، ۲۰:۱۲
به رنگ خدا
چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۵۴ ب.ظ

نتیجه اولین مسابقه هفتگی گفتمان ولایت

ضمن عرض تشکر از همه شرکت کنندگان (بیش از 50 نفر) در اولین مسابقه پیامکی گفتمان ولایت؛ ظهر امروز (چهار شنبه) قرعه کشی مسابقه انجام گرفت و نتیجه به شماره ایشان اعلام شد. اما متاسفانه هنوز ایشان به پیامک پاسخ نداده و تماس تلفنی هم امکان پذیر نیست. بدین ترتیب تا هفته آینده ( ساعت 24 روز چهارشنبه) چنانچه تماس و پاسخی از ایشان دریافت نشود، قرعه کشی از بین باقیمانده افراد مجددا انجام می پذیرد.

شماره همراه برنده: 076****0921

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۵ ، ۱۹:۵۴
به رنگ خدا
سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۵۶ ب.ظ

برگزاری کلاس توجیهی آموزش مرثیه خوانی

بحمدالله جلسه توجیهی آموزش مرثیه خوانی امشب(سه شنبه) رأس ساعت 6 در مدرسه علمیه سفیران هدایت گرگان برگزار گردید. 

لازم به ذکر است این برنامه با حضور طلاب مدارس رضویه، دار الشفا و سفیران هدایت گرگان که ثبت نام نموده اند، در روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته بعد از نماز مغرب و عشاء در محل نمازخانه سفیران هدایت گرگان برگزار می گردد.

مربی محترم این دوره، جناب حجت الاسلام ناظوری، از طلاب سفیران هدایت گرگان می باشند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۵ ، ۲۱:۵۶
به رنگ خدا
دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۱۰ ب.ظ

اولین مسابقه پیامکی گفتمان ولایت

سوال: از منظر مقام معظم رهبری، شرط لازم برای رفتن به قله های پیشرفت تمدنی کدام گزینه است؟

1: نشاط و آماده به کار بودن مردم و مسئولین جامعه

2: داشتن نقشه راه و فهم دائمی و درست از آن

3: رصد کردن دائم حرکت پیشرفت تمدنی

4: هر سه گزینه صحیح است.

لطفا عدد پاسخ صحیح را به شماره همراه گروه فرهنگی تبلیغی به رنگ خدا گرگان به شماره 09353629379 ارسال نمائید.

مخاطب: عموم بازدید کنندگان از وبلاگ

** دوستانی که در مباحثه حضوری شرکت می کنند از دو امتیاز در قرعه کشی بهره می برند و بدیهی است احتمال برنده شدنشان بیشتر از سایرین است.

منبع: جزوه نقطه آغاز یک بحث ( 6 صفحه اول)

هدیه: شارژ اعتباری تلفن همراه

مهلت پاسخگویی: ساعت 24 روز سه شنبه 95/08/18

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آبان ۹۵ ، ۱۳:۱۰
به رنگ خدا
يكشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۱۷ ب.ظ

شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام تسلیت باد.

بخشی از بیانات مقام معظم رهبری

پیرامون کار تشکیلاتی امام حسن مجتبی علیه السلام در کتاب انسان 250 ساله

 امام حسن بعد از حادثه‌ی متارکه‌ی جنگ، بنا کرد تشکیلات دهی و سازماندهی، آن کاری که آن زمان انجام نشده بود لزومی هم نداشت، امکان هم نداشت، یک سازماندهی عظیم شیعی را به وجود آوردند این همان سازماندهی است که شما در کوفه، در مدینه، در یمن، در خراسان، در مناطق دور دست حتی نشانه‌های او را می‌بینید زمان امام حسین و بعد از ماجرای شهادت امام حسین همان سازماندهی بود که ماجرای توابین را به وجود آورد، ماجرای مختار را به وجود آورد، ماجراهای فراوانی را در دنیای اسلام ایجاد کرد که تا آخر هم نگذاشت آب خوش از گلوی خلفای بنی‌امیه پایین بیاید. این تشکیلات زمان امام حسین بود که امام حسین وقتی شهید می‌شد می‌دانست که دنبال خودش یک تشکیلاتی را دارد باقی می‌گذارد که اینها پرچم را بالا نگه خواهند داشت و نمی‌گذارند که قضیه لوث بشود و حقیقت مکتوم بماند. ۱۳۶۵/۰۳/۰۴

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آبان ۹۵ ، ۲۱:۱۷
به رنگ خدا

امام خامنه ای مدظله العالی:

70 کتاب از اسناد لانه جاسوسی منتشر شده است؛

چرا هیچ نشانه ای از این کتابها در مدارس و دانشگاه ها نیست؟

این یکی از اعتراض های من است.95/08/12

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۹۵ ، ۲۱:۲۱
به رنگ خدا
جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۴۰ ب.ظ

لینک ثبت نام در دوره های پائیزه

برای ثبت نام ودانلود جزوات و کتاب، بر روی هر عنوان کلیک نمائید. 

عنوان برنامه  مخاطب مهلت 
مسابقه کتابخوانی انسان 250 ساله عمومی تمدید تا 15 آذر
مباحثه گفتمان ولایت(تمدن اسلامی) طلاب و دانشجویان 15 آبان 95
مباحثه اصول امام خمینی (ره) طلاب برادر 15 آبان 95
آموزش مرثیه خوانی طلاب برادر گرگان 15 آبان 95
کوهپیمایی هفتگی طلاب و دانشجویان 15 آبان 95

با استقبال عموم جوانان از مسابقه کتابخوانی، مخاطب این مسابقه عمومی قرار داده شد.

لوگو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آبان ۹۵ ، ۱۵:۴۰
به رنگ خدا
چهارشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۵۴ ب.ظ

مشکل اصلی کشور سهل اندیشان و بی خیالان اند.

بیانیه گروه فرهنگی تبلیغی به رنگ خدا گرگان

در خصوص هتاکی به ساحت علماء، شهداء و مدافعان حرم

بعد از هتاکی صورت گرفته در تریبون آزاد دانشگاه منابع طبیعی گرگان، موضع گیری هایی به حق و بجا از سوی دلسوزان اسلام و انقلاب صورت گرفت. اما بیان 2 نکته مهم در موضع گیری ها خالی بود.

اول اینکه مشکل اصلی کشور فاصله گرفتن مسئولان از اصول امام خمینی(ره) است و با به موزه سپردن اندیشه های امام و فراموش کردن وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل، روز به روز کشور را به عقب راندند و می رانند. امام خمینی رحمه الله علیه در وصیت نامه خود فرمودند: " به همه نسلهای مسلسل توصیه می‌کنم  که برای نجات خود و کشور عزیز و اسلامِ آدم ساز، دانشگاهها را از انحراف و غرب و شرقزدگی حفظ و پاسداری کنید، و با این عمل انسانی ـ اسلامی خود دست قدرتهای بزرگ را از کشور قطع و آنان را ناامید نمایید". اما آیا براستی دانشگاه ها از انحراف در امان مانده اند که استکبار از ما قطع امید کرده و مزاحم پیشرفت ما نشود!؟

دوم اینکه خود مقام معظم رهبری، امام خامنه ای در بیانات ارزشمند خود مشکل اصلی کشور را دو دسته افراد معرفی نمودند: سهل اندیشان و بی خیالان. امام خامنه ای در این باره می فرمایند: " مشکل کنونی کشور متأسّفانه به‌خاطر وجود آدمهای بعضاً بی‌خیال و بعضاً سهل‌اندیش [است‌] که البتّه معدودند، اقلّیّتند؛ در مقابل انبوه عظیم جمعیّت انقلابی و آگاه و بصیر کشور چیزی نیستند امّا فعّالند: مینویسند، میگویند، تکرار میکنند؛ تکرار میکنند! دشمن هم به اینها کمک میکند(94/07/15)".

در همین قضایای اقتصاد مقاومتی و انرژی هسته ای به عنوان دو شاخص مهم، بی توجهی به علماء و بخصوص امام خامنه ای حفظه الله در رفتار سهل اندیشان به وضوح دیده می شود. سهل اندیشان، خودشان را و ملت خودشان را باور ندارند و اتکاء به بیرون دارند. شاید تا حدودی حق هم داشته باشند؛ چون در مراکز علمی و تربیتی آنها رشد کرده اند و خواسته یا ناخواسته مثل آنان حرف می زنند و عمل می کنند. امام خامنه ای مدظله العالی می فرمایند: " یک عدّه‌ای در قضیّه‌ی مذاکره و مسئله‌ی مذاکره سهل‌انگاری میکنند، سهل‌اندیشی میکنند، مطلب را درست نمیفهمند. حالا بعضی‌ها بی‌خیالند -بی‌خیالان جامعه، که هرچه پیش بیاید برایشان اهمّیّتی ندارد، مصالح کشور از بین برود، منافع ملّی نابود بشود- که حالا با آنها کاری نداریم امّا بعضی بی‌خیال هم نیستند لکن سهل‌اندیشند، عمق مسائل را نمیفهند. وقتی صحبت مذاکره میشود، میگویند آقا شما چرا با مذاکره‌ی با آمریکا مخالفت میکنید؟ خب امیرالمؤمنین هم مذاکره کرد با فلان‌کس، امام حسین هم مذاکره [کرد]. خب اینها نشان‌دهنده‌ی سهل‌اندیشی است، نشان‌دهنده‌ی نرسیدن به عمق مسئله است. این‌جور نمیشود مسائل کشور را تحلیل کرد؛ با این نگاه عامیانه و ساده‌اندیشانه نمیشود به مصالح کشور رسید(94/07/15)".

حال مقصر اصلی این هتاکی در دانشگاه منابع طبیعی گرگان کیست؟ دانشجو یا مسئولین دانشگاه! و یا سیستم آموزشی مقصر است که برای بارور کردن اندیشه دانشجویان در خصوص اصول امام راحل و خط فکری امام خامنه ای، طرح و برنامه منسجمی ندارد!؟

آنچه که به نظر بنده می رسد سهل اندیشی اکثر مسئولان دانشگاه و مهم نبودن احترام به شهداء، علماء و مدافعان حرم  از یک سو؛ و بی خیالی و نا آگاهی خیل عظیمی از دانشجویان در مسائل دینی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور و جهان اسلام، عامل بروز این بی احترامی ها و جسارت هاست. این نگاه خوشبینانه بنده به عنوان طلبه ای که از دانشگاه هم فارغ التحصیل شده ام، می باشد. نگاه بدبینانه این است آن دانشجو از سوی فرد یا جریانی تحریک شده به این عمل و مسئولین هم مطلع بوده اند از جریان و سکوت پیشه کردند. والله اعلم.

در پایان ذکر این بند از وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل عظیم الشأن خالی از لطف نیست: و وصیت من به نویسندگان و گویندگان و روشنفکران و اشکالتراشان و صاحب‌عقدگان آن است که به جای آنکه وقت خود را در خلاف مسیر جمهوری اسلامی صرف کنید... با خدای خود یک شب خلوت کنید و اگر به خداوند عقیده ندارید با وجدان خود خلوت کنید و انگیزة باطنی خود را که بسیار می‌شود خود انسانها از آن بیخبرند بررسی کنید، ببینید آیا با کدام معیار و با چه انصاف خون این جوانان قلم قلم شده را در جبهه‌ها و در شهرها نادیده می‌گیرید و با ملتی که می‌خواهد از زیر بار ستمگران و غارتگران خارجی و داخلی خارج شود و استقلال و آزادی را با جان خود و فرزندان عزیز خود به دست آورده و با فداکاری می‌خواهد آن را حفظ کند، به جنگ اعصاب برخاسته‌اید و به اختلاف‌انگیزی و توطئه‌های خائنانه دامن می‌زنید و راه را برای مستکبران و ستمگران باز می‌کنید".

ان شاءالله دیگر شاهد بروز این هتاکی ها نبوده و پایبند به اصولمان باشیم.

والسلام

مدیر گروه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آبان ۹۵ ، ۱۵:۵۴
به رنگ خدا