گروه فرهنگی تبلیغی " به رنگ خدا "

گروه فرهنگی تبلیغی " به رنگ خدا" توسط جمعی از طلاب شهرستان گرگان با هدف گفتمان سازی تمدن نوین اسلامی در سطح عموم جامعه تاسیس شده است.

گروه فرهنگی تبلیغی " به رنگ خدا "

گروه فرهنگی تبلیغی " به رنگ خدا" توسط جمعی از طلاب شهرستان گرگان با هدف گفتمان سازی تمدن نوین اسلامی در سطح عموم جامعه تاسیس شده است.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

بخشی از فرمایشات ارزشمند امام خامنه ای مدظله العالی در خصوص جلوگیری از تحریف امام راحل و تمسک به اصول آن بزرگوار:

امام یک اصولی دارد، یک مبانی‌ای دارد؛ این مبانی در طول ده سال دوران حاکمیّت اسلامی و پیش از آن در طول پانزده سال دوران نهضت، در بیانات گوناگون بیان شده است؛ اصول امام را در این بیانات میشود پیدا کرد؛ این اصول را، این خطوط را کنار هم که بگذاریم، یک شاکله‌ای از امام بزرگوار تشکیل خواهد شد؛ شخصیّت امام این است1394/03/14. آنچه که امام بزرگوار از اظهارات خود، از گفته‌های خود، از نوشته‌های خود در میان ما باقی گذاشت، بیّنات است، محکمات است؛ متشابهات نیست که کسی آنها را نفهمد. آخرین سخن امام هم وصیتنامه‌ی امام است. من همیشه به مسئولین و کسانی که در دولتهای گوناگون یک کار مهمی دستشان بوده است، توصیه میکردم که به وصیتنامه‌ی امام مراجعه کنند. وصیتنامه‌ی امام، لبّ ارزشهای مورد نظر امام است؛ اینها را امام باقی گذاشته، زنده گذاشته است. لذاست که این ارزشها قابل تحریف نیست، قابل تغییر نیست. بله، ندیده گرفتن اینها امری است که میسر است برای کسانی که بخواهند ندیده بگیرند1392/04/23.

فیلم کامل قرائت وصیت نامه امام راحل، توسط امام خامنه ای را از اینجا مشاهده نمائید.

به همین منظور گروه فرهنگی تبلیغی به رنگ خدا برای اولین بار مباحثه کتاب وصیت نامه سیاسی - الهی امام راحل را در سال 93-94 در حوزه علمیه سفیران هدایت گرگان آغاز نمود.با عنابت به اهمیت و حساسیت موضوع و همچنین علاقه طلاب به بحث و شناخت بیشتر ابعاد شخصیتی امام ره، امسال نیز باز خوانی اصول امام در صدر برنامه های این گروه قرار گرفت که شرایط اجرای برنامه به شرح ذیل است.

به ادامه مطلب مراجعه نمائید

* ویژه طلاب برادر شهرستان گرگان

* شروع برنامه از هفته سوم آبان تا یکم بهمن ( شش هفته)

* مباحثه بصورت متمرکز در روزهای دوشنبه از ساعت 5 الی 7 شب در قالب دو جلسه 30 دقیقه ای برگزار می گردد که حدودا 12 جلسه 30 دقیقه ای می شود.

مکان مباحثه: حوزه علمیه سفیران هدایت گرگان

آدرس: خیابان شهیدرجایی-گلشن2(کوی درب نو)


طریقه ثبت نام: ارسال پیامک به شماره 09353629379 به روش ذیل:

اصول امام. نام و نام خانوادگی.پایه تحصیلی. نام حوزه علمیه

آخرین مهلت ثبت نام: 15 آبان 95


 مسابقه و جوایز: هر هفته سه شنبه ها از طریق همین وبلاگ سوالی از محدوده مباحثه مطرح می شود و دوستان پاسخ آن را به شماره همراه گروه پیامک می کنند و به برنده به قید قرعه شارژ سیم کارت هدیه داده می شود.


دانلود وصیت نامه امام راحل
عنوان: وصیت نامه سیاسی الهی
حجم: 1009 کیلوبایت
توضیحات: با تحریف امام ملت ایران سیلی خواهد خورد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">